Stránky

neděle 29. dubna 2012

Perfect Sense - recenze [2/5]

Na tento film jsem se těšil dlouho. Dle komentářů a recenzí se mělo jednat o romantický příběh se zajímavě vykreslenými postavami, který se odehrává v době světové epidemie, což s sebou přinese mnoho překážek pro právě vznikající pár. Bohužel to ale podle mě až tak moc nedopadlo.


První desítky minut jsou téměř jen nekomentované záběry na ponuré Glasgow a komentované fotografie z celého světa, kterými se občas mihnou hlavní hrdinové v práci. Když se konečně začnou projevovat symptomy nemoci, nikdo to ani nějak moc neprožívá. Třeba u první ztráty smyslu si večer Ewan McGregor a nahá Eva Green (jeden bod) trochu pobrečí a ráno nic necítí. Nijak dál to neřeší, začnou trochu víc sladit a jsou v pohodě. Já tedy nevím, jak vás, ale mě by to asi trochu rozhodilo.

U dalších smyslů to není nějak odlišné a postavy mi přijdou dost apatické. Děj dopředu posouvá jedině průběh nemoci a to ještě jen v takových fotografických slideshow, do kterých Eva Green pronáší různá moudra.

Kromě prsou Evy Green jsou zajímavé už jen následky, které má ztráta smyslů u celé populace (druhý bod). Například jestli by lidé dále chodili do restaurací, co by tam jedli, jestli má vůbec smysl dále vařit drahá jídla, nebo už lidé budou jíst jen aby přežili. Těchto nápadů je ve filmu ale dost málo na to, aby utáhly celou stopáž, zbytek je bohužel jedna velká nuda.

  • IMDB hodnocení - 7.1
  • CSFD hodnocení - 76 %
  • Mé hodnocní - 2/5

Žádné komentáře:

Okomentovat